Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 2 reacties
Bron: Voodoo Extreme

Billy van Voodoo Extreme heeft een nieuwe reaktie toegevoegd aan z'n Developers over T&L vs Fillrate artikel. Deze toevoeging is van Jay Stelly / Valve Software (dat volk van Half-Life en Team Fortress):

Scalability across a variety of hardware is the major challenge facing technology programmers of 3D games. There are already many ways to deal with scalability of fill rate (such as supporting lower resolutions), but geometry scalability is much more difficult. 3D cards with hardware T&L give us more options in this regard, and increase the high end performance of our games in more interesting ways than fill rate does. Hardware T&L is the next big advance in 3D card technology. Anti-aliasing is a very desirable feature, but its impact on 3D games is not as broad.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (2)

Het moet niet T&L vs AA zijn, maar beiden... dat is pas perfectie.
Ja, dat weet iedere kabouter... Maar we moeten nou eenmaal kiezen (GeForce, Savage2000 vs Voodoo4).

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True