Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Voodoo Extreme

Tim Sweeny van Unreal Tournament heeft wat info los gelaten over welke GeForce 256 features de game zal ondersteunen en wat voor performance winst het zal opleveren. Dit is de soep:

We'll be taking advantage of the GeForce256's DXTC / S3TC texture compression, and also their palettized texture support as soon as they expose it in their Direct3D drivers. Their hardware supports palettes, but the initial retail drivers don't expose it. Paletted textures reduce texture memory usage by 2X and theoretically improve texture management performance by 2X. We won't be supporting hardware T&L initially when Unreal Tournament ships, but T&L clearly rocks, so you never know what the future holds.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True