Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Elsa Erazor III review

Door , 0 reacties, bron: FPS3D.com

Ik kreeg weer eens een mailtje van Glenn / FPS3D. Dit keer blijkt-ie een review van de Elsa Erazor III gepost te hebben. Hier heppie een stuk over de performance:

First let's start off with Quake2... The TNT2's fillrate can run free in Demo1 low-res because it doesn't have that many polygons to fill, but as soon as you start adding in tons of polys, like Crusher does, the extra fillrate can't be used, since more polys have to be setup. However, jack up the res in Demo1, and the fillrate gets used up more quickly for each frame, which brings the scores closer to Crusher's. Finally, at 1600x1200, the two demos almost meet, a small 2.5 frames apart. This shows that the TNT2's weakness is definitely not in it's fill rate, but in it's requirement for even faster CPU's and triengle setup. It's polygon throughput just can't keep up as Crusher shows. One thing that cannot be forgotten is that this non-Ultra TNT2 scored above 35fps in Crusher at 1024x768. Now that is just simply rocking good. Crusher is worst-case situation, so the Erazor III has plenty of breathing room throughout QuakeII.

Door Femme Taken

Architect

02-07-1999 • 06:57

0 Linkedin Google+

Bron: FPS3D.com

Lees meer

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*