Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: 10 Questions

Sam Hell heeft weer een nieuwe 10 Questions gepost. Dit keer met Scott Youngblood van Dynamix, het bedrijf achter Star Siege Tribes.

5. What would you say were the advantages to using the "Core Libraries" as opposed a thrid party engine such as Quake2 or Unreal?

Outdoor/Indoor technology. Both the Quake engine and the Unreal engines are GREAT for rendering the insides of buildings... but for Tribes we needed something with much more flexibility. Granted it took us quite some time to develop the engines but we think that it was worth the investment. Also, doing our own graphics engine has allowed us to make changes on the fly that might not have been possible if we had licensed someone else's engine

Je vind het volledige interview hier.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True