Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: PlanetQuake

Maar weer eens een .plan update met wat informatie over 3D en enige bugfixes van the master himself.

I have the awesome example now: Lighting.

Through the entire development of Q3, I have been wanting to do dynamic

lighting of the world differently. Many of the efficiencies gained by Q3's

new map format result in larger and larger lightmaps while it reduces polygon

count. That meant that even small dynamic lights may force a lot of work to

generate new lighting textures.

I had been wanting to find a way to trade off additional rendering passes for

less CPU time.

This is a perfect example of me outthinking myself.

...en dat 'ie de master is, dat weet hij ook.

Het is allemaal nogal zware kost, maar wel interessant. Lees het hier.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True