Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: 3DGaming.net

3DGaming.net heeft een korte preview van Max Payne in elkaar gezet. Hier heb je wat stuff over de in Max Payne gebruikte 3D engine:

- E2 Rendering engine. The same engine core that was used to create the amazing visual effects seen in Final Reality. E2 gets its name from the Exit Technology that is used for visibility optimization in Max Payne.

- Smooth character system that allows seamless character meshes with a wide range of movement. Characters naturally receive lighting properly from the environment.

- Particle systems. Remedy's ParticleFX editor lets the user create different particle systems that can be used real-time within the game.

- Level Editor. MaxED makes the environment creation intuitive and easy. With MaxEd you'll be editing levels 3D Accelerated and truly experience WYSIWYG for the first time in level editing. MaxED will be bundled with the game: The players can create their own killer levels.

- Full Radiosity Lighting. The lighting has never been this realistic. MAX-FX Radiosity Lighting photo-realistically reflects the light and casts shadows in the environment.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True