Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Wat ging er fout met Trespasser?

Door , 0 reacties, bron: Gamasutra

Gamasutra heeft een artikel gepost over de ontwikkeling van Trespasser en waar het fout liep. Ooit ambitieus begonnen maar toen erg zwaar geflopt. Hier heb je een stuk:

The original plan for Trespasser certainly seemed like a good one. It was very ambitious, but the team had made tradeoffs for implementation and execution time from the very beginning, such as not attempting to do multiple or moving light sources or Quake-style shadow generation in order to accommodate arbitrary numbers of moving objects and long, wide-open views. Unfortunately, there is a difference between having a plan and successfully executing it, and the product that we eventually shipped was as disappointing to us as it was to the great majority of game players and game critics.

Door Femme Taken

Architect

19-05-1999 • 11:36

0 Linkedin Google+

Bron: Gamasutra

Lees meer

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*