Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Evil Avatar

Evil Avatar heeft info over curved surfaces in de nieuwe LithTech II engine van Monolith (Shogo, Blood2):

LithTech 2 supports exactly the same geometry capability as Quake 3 for indoor situations. Quake 3 does not support "true" curved surfaces either. It simulates curves with many polygons just like LithTech. It has to, because 3D cards currently only support the drawing of triangles. Quake 3 passes the card triangles just like Lithtech. All engines need to do it the same way on the PC for now! [break]Ook hebben ze drie screenshots:[/break]

Op EvilAvatar.com vind je 1:1 screenshots, die duidelijk laten zien dat je in de boog en de bol geen polygonen kunt onderscheiden.

Voodoo Extreme heeft tevens een viertal out-door screenshots van de LithTech 2 engine gepost.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True