Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 1 reactie
Bron: Unreal Technology

Tim Sweeney heeft de Unreal Tech Page weer geupate met de laatste stand van zaken rond Unreal patch 224, die binnenkort gereleased zal worden:

224 Progress Continued

The team found about 10 bugs in Unreal 224t that are significant and merit fixing before release, so I'm just wrapping up fixes for them now, and we'll have another release candidate (224u) in internal testing this afternoon. Thanks for the patience...we're almost there.

Blues News posted a huge 3DS Max rendering of a bunch of Unreal Tournament characters.  These are the actual meshes (same poly count as the game), but textures of this resolution will only be available on cards that support S3TC texture compression such as the Savage4 (though other cards will have support soon).  Current 3D cards will have to make due with four 256x256 textures per player.  Our new skinning method enables player meshes to be mapped with four textures, so we can have separate faces and armor.  This Ultima Online inspired approach lets players customize their look more than past 3D action games.

-Tim Sweeney

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (1)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True