Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Super7

Op Kert's Page worden alle functies van de PowerVR 250 onder het licht gehouden. Wat wel met zich meebrengt dat het voor de leek niet altijd even begrijpelijk is.

The TSP, as the name implies, performs standard texturing and shading operations using texture co-ordinates and RGB iterators of visible polygons as inputs. As only visible polygons are processed, texture bandwidth is only a fraction of conventional polygon based graphics processors when depth complexity is more than one. For the same reason, the number of polygons that need to be rendered per scene is also a fraction of that of conventional accelerators. The upshot of this is that the fillrate of the PowerVR 250 chip that is needed to achieve equivalent framerates in a uni-texture game with a depth complexity greater than unity is a fraction of a polygon based chip.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True