Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: AGNhardware

Beyond3D heeft een artikel gebouwd rond de Nec/Videologic PowerVR 250. Hier de benchmarks van de CeBIT (al eerder gepost) met een reactie daarop:

Quake II Timedemo 1

1024x768x16: 61.8 fps

800x600x16: 95.5 fps

640x480x16: 118.2 fps

Quake II Crusher

1024x768x16: 49.7 fps

800x600x16: 55.0 fps

3D Mark 99 Max

800x600x16: 4202

So, from looking at these early numbers, it appears as though deferred texturing (as to single-pass multitexturing) works really well. These results were somewhat of a surprise to me. I had already known that DirectX performance would be one extremely high, but I never expected that OpenGL (GLQuake, Quake II, etc) performance would be this high as it is. As we can see from this overview (which is made by PowerVR Generation, with benchmarks from Tom's Hardware, as well as my own PowerVR ones from CeBIT) PowerVR 250 manages some of the highest scores out there.

Er zit ook nog een interview bij met Videologic, met vragen over de release date, performance bij 32-bit kleur enz. Check it out hier.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True