Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: AGN3D

Nee, het gaat hier niet om de nieuwe P3 instructies, maar om een techniek met de naam MRM (Multi Resolution Mesh) Technologie.

Valve, de maker van Half-Life gaat deze techniek in TeamFortress2 toepassen.

This technology will allow Valve to create a "scaleable" game with highly detailed, realistic looking models that automatically adjust performance to the gamer's PC. "We believe the PC is the ultimate entertainment platform," said Gabe Newell, Valve co-founder and managing director. "By combining Intel's new MRM technology with our own Parametric Animation skeletal modeling system, we're able to create realistic-looking models that move the way real people do. This represents a huge advance in terms of making PC entertainment more appealing for a broader spectrum of users."

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True