Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Voodooextreme

Gamepost heeft een review van de Daikatana Deathmatch demo, die vrijdag gereleased werd, op z'n site geparkeerd. Hier een stuk over de graphics:

Daikatana's graphics are a mixed bag that really shows the aging process in this game's development. Daikatana started using the Quake engine, and migrated later to the Quake II codebase, and even though the engine still remained fairly the same, it's fair to say that the development methods used between Quake and Quake II didn't. Quake was a "BEHOLD! True 3D!!" masterpiece of simplicity, in which models didn't actually have to look like humans, and textures and building structures could remain blocky and unrealistic because when it was first released, it pushed the window of technology until it burst. Quake II, on the other hand, was a much more mature game, with realistic looking models, decreased use of unnecessary cubism in level design, and in general attempted to capture a sense of reality.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True