Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Brian Hook .plan update

Brian Hook (aka Grandmaster B) van id Software heeft z'n .plan geupdate met info over lower end videoplanken onder Quake III Arena:

While differences in fill rate are a source of concern, it's easy enough to scale for fill rate by moving down video modes (320x240 has 1/4 the pixel fill rate requirements of 640x480). Triangle throughput, however, is much more difficult to compensate for since we don't do level-of-detail on the world, and we only do a very coarse LOD on models. Going to a vertex lit model halves the number of triangles rendered in the world compared to lightmapping, which helps both slower graphics cards and slower CPUs.

Door Femme Taken

Architect

25-02-1999 • 23:31

0 Linkedin Google+

Bron: AGN3D

Lees meer

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True