Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: Voodooextreme

AGN3D heeft een paar screenshots van Unreal met een Creative TNT en real-time volumetric shadows:

Creative Labs is in the process of adapting its Graphics Blaster TNT drivers to provide real-time volumetric shadows for Epic MegaGame's Unreal.

By using the TNT's stencil buffer, Creative's adapted drivers take model geometry and lighting information and then uses this data to create a real-time volumetric shadow that reacts realistically to the light source shined on it. It also takes into account light direction, so shadows are rendered appropriately.

Currently, Unreal is the only game that will support this effect (via a patch), but game developers are more than welcome to talk with Creative Labs with regards to taking advantage of this new technology.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True