Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Daikatana interview

Gamedesign.net heeft wat zitten chatten met Bobby Pavlock, Daikatana level designer bij ION Storm. Dit gebabbel heeft geresulteerd in een interview, waarvan je hier een plak krijgt:

What would you consider the most difficult aspect of level design?

I would say the most difficult aspect of level design, for me, is the planning stages - trying to come up with something fresh and new, that has never been done before. There are SO many levels, both professional and user-made nowadays, that almost everything has been thought of by now, that is, that can be done with the technology available at this point.

Wat vind je van dit artikel?

Geef je mening in het Geachte Redactie-forum.

Door Femme Taken

Architect

09-02-1999 • 19:34

0 Linkedin

Bron: Voodooextreme

Lees meer

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True