Schrijf review
5 van 5 sterren
4 van 5 sterren
3 van 5 sterren
2 van 5 sterren
1 van 5 sterren
4 van 5 sterren (Goed)
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
4,0
4 van 5 sterren
0
1
0
0
0
Ik was op zoek naar een goedkope en relatief kleine behuizing voor mijn server.
Deze E300L zag er mooi strak uit en er past zowel een matx als mini-itx in.
Pluspunten
Mooi strak design Kleine behuizing, wel matx Voldoende schroefjes meegeleverd
Minpunten
Kabel van de fan is te kort
Eindoordeel
Heb jij ook een Cooler Master MasterBox E300L?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/137008/fable.jpg?f=community)