MSI Radeon HD6850 aangeboden
Toevoegen aan favorieten · Meld misbruik
Advertentiedetails
| Vraagprijs | € 70,- |
|---|---|
| Verzendkosten | Exclusief |
| Staat | Goede staat |
| Garantie | Ja |
| Ouderdom | 22 maanden |
| Verzending | ophalen |
| Betaling | contant |
Beschrijving
Ik heb een MSI HD6850 die ik graag wil verkopen,
de rede van verkoop is omdat ik mijn pc weinig gebruik nu ik 40 uur werk in de week, en dat doe ik met mijn laptop.
De grafische kaart is 2x terug geweest naar Alternate, ik had een probleem dat wanneer de kaart op hoge belasting zat, het scherm zwart word en na een paar seconden het geluid ook vast liep. Toen is de kaart door Alternate naar MSI gestuurd en MSI heeft de kaart defect verklaard. Vervolgens heb ik een nieuwe kaart gekregen, maar ik had het probleem nog bij Need For Speed Shift, toen heb ik de kaart dus weer terug gebracht naar alternate, en bij alternate is gezegt dat de kaart na behoren werkt na reparatie.
Gekocht in augustus 2010 dus je hebt nog een paar maanden garantie.
Aankoopbon doos en alle kabels zijn nog aanwezig. Maar eigenlijk is de kaart nieuw omdat ik na de eerste reparatie een nieuwe kreeg.
Dus aangezien ik hem toch niet gebruik bied ik hem tekoop aan voor degene die hem wil gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Maurits Kuiper
de rede van verkoop is omdat ik mijn pc weinig gebruik nu ik 40 uur werk in de week, en dat doe ik met mijn laptop.
De grafische kaart is 2x terug geweest naar Alternate, ik had een probleem dat wanneer de kaart op hoge belasting zat, het scherm zwart word en na een paar seconden het geluid ook vast liep. Toen is de kaart door Alternate naar MSI gestuurd en MSI heeft de kaart defect verklaard. Vervolgens heb ik een nieuwe kaart gekregen, maar ik had het probleem nog bij Need For Speed Shift, toen heb ik de kaart dus weer terug gebracht naar alternate, en bij alternate is gezegt dat de kaart na behoren werkt na reparatie.
Gekocht in augustus 2010 dus je hebt nog een paar maanden garantie.
Aankoopbon doos en alle kabels zijn nog aanwezig. Maar eigenlijk is de kaart nieuw omdat ik na de eerste reparatie een nieuwe kreeg.
Dus aangezien ik hem toch niet gebruik bied ik hem tekoop aan voor degene die hem wil gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Maurits Kuiper
Adverteerder
- Naam
- Mauschnits
- Beoordeling
-
5 van 5 sterren (15)
- History
- 38 advertenties 0 actief
- Actief sinds
- maandag 21 november 2011 12:15
- Karma
- 2.672
Tips voor veilig handelen in Vraag & Aanbod
-
Pas op met onrealistische prijs Pas op met advertenties die een onrealistisch lage vraagprijs hebben. -
Check echtheid van foto's Controleer of de advertentie is voorzien van authentieke foto's. -
Informeer naar staat Informeer bij de verkoper naar de staat van het product en of er bijzonderheden zijn die de werking van het product beïnvloeden. -
Verifieer verkoper Check de beoordelingen, registratiedatum en posthistorie van de verkoper. -
Communiceer via DM Communiceer via directe berichten op Tweakers, zodat de fraudebestrijders van Tweakers deze communicatie in het geval van een conflict kunnen inzien. -
Controleer politiedatabase Controleer de contactgegevens en het iban-nummer van de verkoper in de Politiedatabase.
:fill(white):strip_exif()/i/1292243910.jpeg?f=imagemedium)