Dell Precision T5600 aangeboden
Toevoegen aan favorieten · Meld misbruik
Advertentiedetails
| Vraagprijs | € 125,- |
|---|---|
| Verzendkosten | Exclusief |
| Staat | Gebruikssporen |
| Garantie | Nee |
| Ouderdom | 69 maanden |
| Verzending | ophalen |
| Betaling | bank vooraf, paypal vooraf en bitcoin |
Beschrijving
Beste Tweakers,
Bij deze bied ik deze server aan.
Het betreft een T5600, met wat aanpassingen.
De reden dat ik hem verkoop is omdat ik een andere server heb nu, en dat de voeding kapot is.
Ik heb er een extra 8-pin naar dubbel molex connector bij zodat je met een normale ATX voeding het systeem wel gewoon kan laten draaien, maar omdat ik zelf een hond heb, heb ik toch altijd liever de sidepanels op mijn computer
Specs:
Merk: Dell
Model: Precision T5600
CPU 1: Intel Xeon E5 2680 2.7GHz (8 core/16 threads)
CPU 2: Intel Xeon E5 2680 2.7GHz (8 core/16 threads)
Werkgeheugen: 112GB DDR3 1600 ECC
BIOS: A19
Etnethet/USB
De vorige eigenaar dacht dat een van de ramsloten kapot was, maar als ik daar een latje in steek werkt het gewoon vandaar dat er maar 112 in zit ipv 128
Ductape en stickers zijn over de missende DVD drive slot heen geplakt.
Bij deze bied ik deze server aan.
Het betreft een T5600, met wat aanpassingen.
De reden dat ik hem verkoop is omdat ik een andere server heb nu, en dat de voeding kapot is.
Ik heb er een extra 8-pin naar dubbel molex connector bij zodat je met een normale ATX voeding het systeem wel gewoon kan laten draaien, maar omdat ik zelf een hond heb, heb ik toch altijd liever de sidepanels op mijn computer
Specs:
Merk: Dell
Model: Precision T5600
CPU 1: Intel Xeon E5 2680 2.7GHz (8 core/16 threads)
CPU 2: Intel Xeon E5 2680 2.7GHz (8 core/16 threads)
Werkgeheugen: 112GB DDR3 1600 ECC
BIOS: A19
Etnethet/USB
De vorige eigenaar dacht dat een van de ramsloten kapot was, maar als ik daar een latje in steek werkt het gewoon vandaar dat er maar 112 in zit ipv 128
Ductape en stickers zijn over de missende DVD drive slot heen geplakt.
Adverteerder
- Naam
- Nightm4re!
- Beoordeling
-
5 van 5 sterren (70)
- History
- 45 advertenties 1 actief
- Actief sinds
- vrijdag 11 december 2009 11:51
Tips voor veilig handelen in Vraag & Aanbod
-
Pas op met onrealistische prijs Pas op met advertenties die een onrealistisch lage vraagprijs hebben. -
Check echtheid van foto's Controleer of de advertentie is voorzien van authentieke foto's. -
Informeer naar staat Informeer bij de verkoper naar de staat van het product en of er bijzonderheden zijn die de werking van het product beïnvloeden. -
Verifieer verkoper Check de beoordelingen, registratiedatum en posthistorie van de verkoper. -
Communiceer via DM Communiceer via directe berichten op Tweakers, zodat de fraudebestrijders van Tweakers deze communicatie in het geval van een conflict kunnen inzien. -
Controleer politiedatabase Controleer de contactgegevens en het iban-nummer van de verkoper in de Politiedatabase.
:strip_exif()/m/334506/1X1qoimxR0HHaB4CgRhOpeWs40KT1L024hpKSWo5G0H6j93Qof.jpeg?f=imagemedium)