Aangeboden door BBTECHZZ, zaterdag 15 augustus 2026 19:09, 192 views
Laatste wijziging op maandag 17 augustus 2026 19:40

Advertentiedetails

Vraagprijs € 999,-
Verzendkosten Inclusief
Staat Goede staat
Garantie Nee
Ouderdom 16 maanden
Verzending langsbrengen, ophalen, (pakket)post internationaal en digitaal
Betaling contant, bank vooraf en betaalverzoek

Beschrijving

Vraagprijs: € 999,- of bieden

Te koop: een complete, kant-en-klare 1U rack-kit bestaande uit een RackmountIT RM-DE-T2 bracket met daarin gemonteerd 2x Dell OptiPlex Micro 7000. Deze heb ik gebruikt als node in mijn Proxmox homelab-cluster; ik upgrade naar ander hardware, vandaar de verkoop. Alles heeft foutloos gedraaid.

Wat krijg je?

- 1x RackmountIT RM-DE-T2 — 1U 19" rackbracket voor 2x Dell OptiPlex Micro (MFF)

- 2x Dell OptiPlex Micro 7000, elk met:

- Intel Core i5-12500T

- 32GB RAM

- 512GB NVMe SSD (PCIe Gen4 x4)

- Bijbehorende voedingsadapters

Beide OptiPlexen zitten al gemonteerd in de bracket — uitpakken, inschuiven in je rack en klaar. Ideaal voor een Proxmox/ESXi cluster, NAS/backup-server, pfSense/firewall-setup, of gewoon een stil en zuinig thuisservertje.

Staat

Nette staat, weinig gebruikssporen. Wordt geleverd in de originele RackmountIT doos.

Overige Informatie

- Geen OS/installatie meegeleverd — machines worden schoon geleverd

- Vragen over specs of gebruik? Stel gerust, ik heb ze zelf in productie gehad

Prijs is inclusief verzendkosten!

Combi-deal, dus graag in zijn geheel (geen losse verkoop van bracket of één van de twee OptiPlexen).

Adverteerder

Naam
BBTECHZZ
Beoordeling
5 van 5 sterren
(9)
History
25 advertenties 6 actief
Actief sinds
maandag 23 maart 2026 13:23

Tips voor veilig handelen in Vraag & Aanbod

• Pas op met onrealistische prijs Pas op met advertenties die een onrealistisch lage vraagprijs hebben.
  • Check echtheid van foto's Controleer of de advertentie is voorzien van authentieke foto's.
  • Informeer naar staat Informeer bij de verkoper naar de staat van het product en of er bijzonderheden zijn die de werking van het product beïnvloeden.
  • Verifieer verkoper Check de beoordelingen, registratiedatum en posthistorie van de verkoper.
  • Communiceer via DM Communiceer via directe berichten op Tweakers, zodat de fraudebestrijders van Tweakers deze communicatie in het geval van een conflict kunnen inzien.
  • Controleer politiedatabase Controleer de contactgegevens en het iban-nummer van de verkoper in de Politiedatabase.
Meer over handelen in Vraag & Aanbod
Delen:

Locatie van adverteerder

Toon op kaart