Aangeboden door ThinkPad, maandag 11 april 2011 23:37, 644 views
Laatste wijziging op maandag 13 juni 2011 00:22

De status van deze advertentie is 'Vervallen'.

Advertentiedetails

Vraagprijs € 280,-
Verzendkosten Exclusief
Staat Goede staat
Garantie Nee
Verzending (pakket)post nationaal
Betaling bank vooraf

Beschrijving

Wegens de aanschaf van een andere laptop verkoop ik mijn geliefde T61.

Het gaat om een ThinkPad T61

Specificaties:
  • Intel T7500 2.2Ghz
  • 1.5GB RAM (1x 1GB, 1x 512MB)
  • 40GB SATA HDD
  • 14.1" 1280*800 LCD
  • nVIDIA Quadro NVS 140M (128MB)
  • CD brander, DVD lezer
  • Wireless & Bluetooth ingebouwd
  • 7 cells Li-ion welke 3 uur meegaat op zuinige instellingen
  • WinVista Business licentie, ik lever hem zonder OS omdat ik daar geen DVDtjes van heb. Windows 7 draait er prima op overigens.
Heeft nog garantie, zie foto 4

Laptop ziet er prima uit, ben er altijd zuinig op geweest.

Adverteerder

Naam
ThinkPad
Beoordeling
5 van 5 sterren
(352)
History
642 advertenties 0 actief
Actief sinds
zondag 12 juni 2005 17:07

Tips voor veilig handelen in Vraag & Aanbod

• Pas op met onrealistische prijs Pas op met advertenties die een onrealistisch lage vraagprijs hebben.
  • Check echtheid van foto's Controleer of de advertentie is voorzien van authentieke foto's.
  • Informeer naar staat Informeer bij de verkoper naar de staat van het product en of er bijzonderheden zijn die de werking van het product beïnvloeden.
  • Verifieer verkoper Check de beoordelingen, registratiedatum en posthistorie van de verkoper.
  • Communiceer via DM Communiceer via directe berichten op Tweakers, zodat de fraudebestrijders van Tweakers deze communicatie in het geval van een conflict kunnen inzien.
  • Controleer politiedatabase Controleer de contactgegevens en het iban-nummer van de verkoper in de Politiedatabase.
Meer over handelen in Vraag & Aanbod
Delen:

Lees meer over

Reacties (7)

Sorteer op:

Weergave:

Nu wil ik niet vervelend zijn, maar ik weet uit ervaring(jammer genoeg), dat die garantie alleen geldt met de orginele configuratie.
Volgens mij klopt dat niet, HDD, RAM, DVD zijn immers items die makkelijk te vervangen zijn door de klant. Volgens mij geld je garantie niet meer als je CPU, moederbord, scherm e.d. gaat verwisselen.

Heb je overigens een DM gestuurd met vraag om uitleg :)
Bedankt, maar te weinig jongens.
Volgens mij is dan inderdaad je garantie vervangen.
Zodra je een laptop open maakt is dat vaak al meteen zo.

En ook al had hij dan nog 200 dagen garantie, ik snap eerlijk gezegd niet wat deze laptop zo duur maakt.

(Ik moet zeggen dat het een prima laptop is en dat hij er netjes uit ziet!)
Garantie is niet vervallen, heb het nagevraagd op een onafhankelijk IBM fan forum: http://forum.thinkpads.com/viewtopic.php?f=18&t=93826

En de prijs: Het is een IBM / Lenovo, die zijn altijd stukken steviger dan normale laptops, zoek maar eens wat reviews op, of filmpjes op YouTube.

Prijs staat niet vast overigens, maar met prijzen zoals de 200 euro hierboven hoef je niet mee aan te komen. Ik heb de prijs iets verlaagd overigens (420 > 400).

Bedankt voor het compliment trouwens, ik ben altijd zuinig op m'n spullen.

[Reactie gewijzigd door ThinkPad op 23 juli 2024 19:36]

Je kan niet reageren op deze advertentie.