Philips Wake-up Light (HF3520) Review

Door bok_insiders 9 oktober 2012, laatste update op 12 oktober 2012, 1.413 views

Philips Wake-up Light (HF3520)

Pluspunten

• Goede geluidskwaliteit, makkelijke activatie van de snooze-functie

Minpunten

• display kan niet helemaal gedimd worden

Kwaliteit Score: 5

Ik ben al een aantal dagen in het bezit van een nieuwe Philips Wake-Up Light en over het algemeen ben ik heel tevreden van dit product.
De installatie van het toestel verliep nagenoeg vlekkeloos d.m.v. de duidelijke handleiding. De vertaling van de handleiding naar het Nederlands is niet helemaal vlekkeloos verlopen, daar er soms een woord ontbrak in de zin, maar dat nam niet weg dat alles heel duidelijk te volgen was.
Het contrast van de display van het toestel is manueel bij te regelen. Origineel is wel het feit dat de display het contrast automatisch aanpast aan de omgevingsverlichting. Het is echter niet mogelijk om de display helemaal te dimmen.
Deze Wake-Up Light beschikt naast de zonsondergang- en de zonsopgangsimulatie ook over 5 natuurgeluiden en een FM-radio om de gebruiker te wekken. De geluidskwaliteit van dit product overstijgt alle andere wekkerradios!
Om de snooze-functie te activeren volstaat het om tijdens het wekgeluid de Wake-Up Light aan te raken. Je hoeft dus ook niet op zoek te gaan naar een specifiek knopje voor de snooze-functie.
Samengevat is dit een zeer goed hulpmiddel om savonds de slaap te vatten en sochtends op een rustige manier te ontwaken.

Heb jij ook een Philips Wake-up Light (HF3520)?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Reactiefilter:-1101+10+20+30
Moderatie-faq Wijzig weergave
Hallo ik ben Minous, de wake up staat ook op mijn nachtkastje. Fijn apparaat is het he.
Word echt lekker wakker in de vroege ochtend. Lekker ontspannend. Maar ook voor het slapen gaan gebruik ik hem met de zonsondergang. Echt genieten is dit. Maar van het display vind ik het licht wel meevallen. Het licht vind ik al vrij zacht. Geeft ook geen licht af s'nachts in de slaapkamer. Ben er heel tevreden mee.

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Besturingssystemen

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True