Merk en serie Apple, iPhone
Gsm-besturingssysteem iOS
Telefoonmodel Bar
  Bekijk alle specificaties
Kies andere uitvoering

Apple iPhone 4 16GB Zwart Review

Door gil-xavier 15 september 2011, laatste update op 15 september 2011, 744 views

Review volgens oud formaat. Geen samenvatting aanwezig. Lees verder »

Pluspunten

• Snel
  • Handig
  • Mooi
  • Toffe camera
  • Coole apps

Minpunten

• death grip
  • weinig invloed op apple keuzes/ (flash bevoorbeeld)

Sub-beoordelingen

Ik heb mijn review gebaseerd op meerdere sites and natuurlijk het gebruik van mijn eigen iPhone 4.

Het is echt wel een fijn toestel. De iPhone loopt weinig tot nooit vast. Wordt niet trager als je veel programma's open hebt staan en werkt gewoon heel betrouwbaar. De touch and feel van het scherm is echt heel erg fijn. Alhoewel nu de android toestellen ook wel in de buurt komen.

Je kunt er veel mee. Wat ik wel jammer vind van Apple is dat het niet werkt zoals windows. huh? Ja! In windows kun je een hoop kloten. Alles kun je terug vinden in een mappenstructuur etcetera. Bij Apple moet je je telefoon eerst Jailbreaken. Als je daar een foutje bij maakt dan ben je meteen de lul.

Maar goed. Dit is mijn mening. Verder vind ik deze review van engadget echt goed:

En in het nederlands natuurlijk goede reviews van Tweakers.

En ook op andere nederlandse iphone sites zoals die van iphoned.nl

Wat ik er al laatste aan toe te voegen heb is dat ik last heb van die verdomde antenne. Blijkbaar heb ik de deathgrip :(

Heb jij ook een Apple iPhone 4 16GB Zwart?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Is dit een grapje? Fijn dat je een meer dan een jaar oude review van engadget echt goed vindt...die had vast nog niemand gelezen. Dit is verre van een review.

[Reactie gewijzigd door bear87 op 15 september 2011 16:28]

Deze 'review' biedt weinig waardevolle informatie als ik eerlijk ben!
Zoals je al leest is menig Tweaker enthousiast over je "review"

Maar niet onderbouwde commentaar is natuurlijk ook niet erg vriendelijk.

Laten we even duidelijk stellen, dat dit T.net is. Hier hecht men waarde aan genomen moeite. Indien je een review plaatst, dient deze uit meerdere onderdelen te bestaan. het liefst samen met foto's en screenshots van testen die je hebt uitgevoerd.

Referenties naar andere reviews is natuurlijk niet erg slim, omdat je wordt beoordeelt op JOU inzet.

Het artikel dat je hebt geschreven is meer een mening en kan je beter kwijt in een community website o.i.d.

Hopelijk wordt je volgende review een stuk professioneler. Indien je geen zin en tijd hebt, kan je beter de moeite besparen.
Thanks voor je mening.

Begrijp nu dat dit niet de bedoeling is.. Dacht dat ik gewoon waarde toevoegde door gewoon een korte mening te geven en daarmee ook de score mede te bepalen..

Excuses voor de inderdaad karige review/mening. De volgende van hopelijk de iPhone 4s of 5 zal ik meer moeite nemen :)

Kan het overigens wel waarderen dat je de tijd hebt genomen om het even toe te lichten.
Leg uit.

Ik heb een SGSII en daar registreert het scherm al mijn aanraking onder mijn prikkeldrempel. Ik voel dus niet eens dat ik het scherm aanraak en het reageert al.

Ga me nou niet vertellen dat het nog beter kan.
Nou.. Ik weet idd niet of het beter kan. Want ik heb de SGS2 in mijn handen gehad. Niets over de telefoon zelf.

Maar android beweegt nu wel net zo snel als iPhone. Daarmee bedoel ik als je je vinger op het scherm plaatst en heen en weer beweegt. Als daar geen vertraging in zit dan is dat fijn. Waar android nog beter kan scoren is het doorscrollen. Als je op een iPhone snel scrolt bij contacten dan voelt de telefoon dat je ver wilt gaan. Bij Android loopt dat nog wat stroever.

Overigens reageert de iPhone ook al voordat je zelf het scherm aanraakt dus dat is ook niet beter. Ik wil de s2 absoluut niet afkraken, want het lijkt me een geweldig apparaat en in vele opzichten misschien beter. Maar een iPhone is een blijft een iPhone en daarmee bijzonder eigen.

Het lijkt een beetje op de Apple met mac osx en de windows strijd. Voor beide valt iets te zeggen. Qua telefoon heb ik denk ik liever een iPhone. Qua computer liever een Windows.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBDesktops

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013