Productreviews
De Lenovo Thinkpad T60 werd door één tweaker beoordeeld, die het product als zeer goed beoordeelde. De algemene beoordeling, bouwkwaliteit en ergonomie werden het meest gewaardeerd, terwijl men het minst positief was over de prijs.
Scorekaart
| # | Gemiddelde | |
|---|---|---|
| Algemene beoordeling | 1 | Beoordeling: zeer goed |
| Featureset | 1 | Beoordeling: goed |
| Prestaties | 1 | Beoordeling: goed |
| Beeldkwaliteit | 1 | Beoordeling: goed |
| Bouwkwaliteit | 1 | Beoordeling: zeer goed |
| # | Gemiddelde | |
|---|---|---|
| Ergonomie | 1 | Beoordeling: zeer goed |
| Warmte en geluid | 1 | Beoordeling: goed |
| Mobiliteit en accuduur | 1 | Beoordeling: goed |
| Prijs | 1 | Beoordeling: voldoende |
Reviews van bezoekers
Sorteren op: chronologie | waardering
|
|||||
|---|---|---|---|---|---|
| Algemene beoordeling | Beoordeling: zeer goed | Featureset | Beoordeling: goed | Prestaties | Beoordeling: goed |
| Beeldkwaliteit | Beoordeling: goed | Bouwkwaliteit | Beoordeling: zeer goed | Ergonomie | Beoordeling: zeer goed |
| Warmte en geluid | Beoordeling: laag | Mobiliteit en accuduur | Beoordeling: goed | Prijs | Beoordeling: voldoende |
Waarom deze laptop?
Ruim een jaar geleden heb ik mijn eerste laptop gekocht, een IBM Thinkpad T41 (survey). Deze laptop bewees zich als zeer betrouwbaar het afgelopen jaar en ik was er dan ook erg tevreden mee. Helaas had hij ook zwakke punten, weliswaar modelspecifiek, zoals een lage resolutie scherm (1024x768), kleine en trage harde schijf (30 GB 4200 RPM) en een al wat verouderde videokaart (Mobility Radeon 7500). Daarom sloeg na de zomer de upgradekoorts toe en ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe laptop. Op voorhand lag eigenlijk al vast dat het weer een Thinkpad zou worden.
De keuze bleek niet zo makkelijk te zijn. De pc divisie van IBM was intussen overgenomen door Lenovo en de angst bestond over de richting die ze zouden inslaan met de T-serie. Bovendien werd er ook een nieuwe T-serie gelanceerd met de Intel Core Duo, de T60 serie, die toch weer redelijk afweek van de oude en vertrouwde T4x reeks, zowel van buiten als van binnen. De vraag was dus: zou ik voor de nieuwe T60 gaan of toch nog een T43 op de kop tikken. Uiteindelijk heb ik toch de grote sprong gewaagd en ben voor de T60 gegaan.
Specs van mijn T60 (2623-D6U):
14" TFT 1400x1050
Intel Core...
Ruim een jaar geleden heb ik mijn eerste laptop gekocht, een IBM Thinkpad T41 (survey). Deze laptop bewees zich als zeer betrouwbaar het afgelopen jaar en ik was er dan ook erg tevreden mee. Helaas had hij ook zwakke punten, weliswaar modelspecifiek, zoals een lage resolutie scherm (1024x768), kleine en trage harde schijf (30 GB 4200 RPM) en een al wat verouderde videokaart (Mobility Radeon 7500). Daarom sloeg na de zomer de upgradekoorts toe en ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe laptop. Op voorhand lag eigenlijk al vast dat het weer een Thinkpad zou worden.
De keuze bleek niet zo makkelijk te zijn. De pc divisie van IBM was intussen overgenomen door Lenovo en de angst bestond over de richting die ze zouden inslaan met de T-serie. Bovendien werd er ook een nieuwe T-serie gelanceerd met de Intel Core Duo, de T60 serie, die toch weer redelijk afweek van de oude en vertrouwde T4x reeks, zowel van buiten als van binnen. De vraag was dus: zou ik voor de nieuwe T60 gaan of toch nog een T43 op de kop tikken. Uiteindelijk heb ik toch de grote sprong gewaagd en ben voor de T60 gegaan.
Specs van mijn T60 (2623-D6U):
14" TFT 1400x1050
Intel Core...