Redactionele reviews

Twee goedkope 7"-Android-tablets getest

In deze review bekijken we aan de hand van HP's Slate 7 en Acers Iconia B1 of je voor 100 tot 150 euro een degelijke tablet kunt kopen.

48    101.335 views 2 sep

HP Slate 7: een Android-tablet voor de budgetbak

HP kondigde op MWC zijn allereerste Android-tablet aan: de HP Slate 7. Opvallend aan deze 7"-tablet is dat het HP niet om de specs gaat, maar puur om de prijs.

53    69.542 views 28 feb '13

Videoreviews

03:28

HP Slate 7

Aan de vooravond van de Mobile World Congress kondige HP de Slate 7 aan: de eerste tablet van het bedrijf die draait op Android. Daarnaast is het een echte...

6    10.134 views 28 feb '13

Gebruikersreviews

Voor de HP Slate 7 Grijs zijn er 2 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

BouwkwaliteitScore: 3.5
ErgonomieScore: 3
Mobiliteit en accuduurScore: 2.5
PrijsScore: 2.5

Pluspunten

• Stevige behuizing
  • Relatief vlot voor een budgettablet

Minpunten

• Uitgerekte beeldverhouding
  • Slechte accuduur

(2 beoordelingen)

Algemene beoordelingScore: 4