Redactionele reviews

Windows Phone 8.1: Microsofts nieuwe aanval op iOS en Android

Microsoft presenteerde woensdag Windows Phone 8.1. Tweakers probeerde de grote update uit.

346    180.963 views 3 apr

Nokia Lumia Black: notificaties met het scherm op zwart

Nokia's Lumia Black-update brengt diverse nieuwigheden voor bezitters van een Windows Phone van Nokia. Tweakers nam ze onder de loep.

232    141.872 views 17 jan

Nokia Lumia 920 met Amber: een significante update

Nokia heeft de Amber-update uitgebracht voor de Lumia 920 en Tweakers ging ermee aan de slag. Maakt het wat uit?

152    151.221 views 16 aug

Opnieuw bekeken: Nokia Lumia 920-camera bij daglicht

Officieel is hij nog niet uit, maar wij hebben hem al: de update met de camerafix voor de Nokia Lumia 920. In de review kon de camera nog op veel kritiek rekenen. Is dat nu beter?

167  Score: 4  148.391 views 19 dec '12

Nokia Lumia 920: tussen innovatie en perfectie

Van alle toestellen van dit jaar is op deze misschien wel het meest geanticipeerd: de Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8. Maakt hij de verwachtingen waar?

434  Score: 4  283.999 views 7 dec '12

Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8

Nokia probeert klanten te verleiden de Lumia 920 te kiezen met klinkende marketingtermen als PureView, PureMotion HD+ en Super Sensitive Touch. Zijn het alleen promotiepraatjes of heeft Nokia echt goud in handen?

257    247.261 views 6 sep '12

Videoreviews

11:11

Nokia Lumia 920

Nokia werkt al anderhalf jaar aan een grootse comeback op de smartphonemarkt en het bedrijf heeft de hoop mede gevestigd op dit toestel: de Lumia 920. Zelf...

60    30.823 views 7 dec '12

Gebruikersreviews

Nokia Lumia 920 Wit review door Maistah

Als een early adaptor was ik een van de consumenten die de Lumia 920 met veel plezier had besteld. Het veelbelovend scherm, nieuwe Windows 8 vlaggenschip van Nokia, directe concurrentie SGS3 en iPhone5, noem het maar op. Ik ben echter niet heel technisch...

2  +1 Score: 3  258 views 11 feb

Nokia Lumia 920 Wit review door sunflame

Sinds eergister ben ik de trotse eigenaar van een Nokia Lumia 920. Deze heeft mijn iPhone 4 vervangen. Mijn iPhone 4 was echt aan vervanging toe en na de iPhone 5, de Samsung Galaxy S3, de HTC X8 en de Nokia Lumia 920 naast elkaar gehouden te hebben kwam er...

28  +1 Score: 5  4.764 views 14 nov '12

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100
Beoordeling schrijven

Scorekaart

Redactie

Algemene beoordelingTweakers zegt: goed!
FeaturesetScore: 5
BereikScore: 4