Redactionele reviews

Windows Phone 8.1: Microsofts nieuwe aanval op iOS en Android

Microsoft presenteerde woensdag Windows Phone 8.1. Tweakers probeerde de grote update uit.

346    180.817 views 3 apr

Nokia Lumia Black: notificaties met het scherm op zwart

Nokia's Lumia Black-update brengt diverse nieuwigheden voor bezitters van een Windows Phone van Nokia. Tweakers nam ze onder de loep.

232    141.857 views 17 jan

Nokia Lumia 920 met Amber: een significante update

Nokia heeft de Amber-update uitgebracht voor de Lumia 920 en Tweakers ging ermee aan de slag. Maakt het wat uit?

152    151.218 views 16 aug

Opnieuw bekeken: Nokia Lumia 920-camera bij daglicht

Officieel is hij nog niet uit, maar wij hebben hem al: de update met de camerafix voor de Nokia Lumia 920. In de review kon de camera nog op veel kritiek rekenen. Is dat nu beter?

167  Score: 4  148.389 views 19 dec '12

Nokia Lumia 920: tussen innovatie en perfectie

Van alle toestellen van dit jaar is op deze misschien wel het meest geanticipeerd: de Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8. Maakt hij de verwachtingen waar?

434  Score: 4  283.991 views 7 dec '12

Nokia Lumia 920 met Windows Phone 8

Nokia probeert klanten te verleiden de Lumia 920 te kiezen met klinkende marketingtermen als PureView, PureMotion HD+ en Super Sensitive Touch. Zijn het alleen promotiepraatjes of heeft Nokia echt goud in handen?

257    247.259 views 6 sep '12

Videoreviews

11:11

Nokia Lumia 920

Nokia werkt al anderhalf jaar aan een grootse comeback op de smartphonemarkt en het bedrijf heeft de hoop mede gevestigd op dit toestel: de Lumia 920. Zelf...

60    30.823 views 7 dec '12

Gebruikersreviews

Nokia Lumia 920 Geel review door mkools24

Na vier Android toestellen te hebben gehad was ik een beetje uitgekeken op dat OS. Het design blijft evenals iOS een beetje hetzelfde, nog steeds de icoontjes die we al sinds Windows 3.11 (of ouder) kennen en dus vond ik het tijd voor iets nieuws en toen ik...

6  +2 Score: 4  2.800 views 25 nov '12

Nokia Lumia 920 Geel review door Pataar

Nokia lumia 920 Geel Ik gebruik deze telefoon nu een paar dagen maar dan wel 5-8 uur per dag daaruit heb ik dus ook al een mening gekregen. Hierbij wil ik graag mijn mening delen over deze prachtige telefoon en Windows Phone 8 als besturingsstysteem.

0  +1 Score: 5  653 views 29 okt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100
Beoordeling schrijven

Scorekaart

Redactie

Algemene beoordelingTweakers zegt: goed!
FeaturesetScore: 5
BereikScore: 4