Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Pagina 1 van de 1 Toon reviews van:
lbsl 7 januari 2013

Iomega EZ Media & Backup Center 2TB

Pluspunten

• Voor net aan 100 euro (Het was helaas wel een tijdelijk Pixmania actie) is het een voordelige 2TB schijf waar je rustig je backups op kan pompen en je bestanden mee over het netwerk kan delen. En als je hem een beetje tweaked, dan kun je ook nog wel met Bittorrent goed uit de voeten.
  • En misschien voor je iTunes (Ik heb zelf geen Apple apparaten dus ik kan dat helaas niet beoordelen) kom je misschien ook nog een aardig eind kwa bruikbaarheid, maar een echte media-jukebox is het niet voor die apparaten.

Minpunten

• De features zitten er in maar de paar die ik belangrijk vond om te testen zijn halfbakken. Er zitten ook apps in om naar bijvoorbeeld Amazon S3 of Mozy backup te zetten, maar dat zijn wel betaalde services waarvan de gratis varianten erg veel beperkingen hebben.
  • Er is een SDK, maar voor de EZ Media & Backup zijn er geen extra apps beschikbaar of gemaakt. ook voornamelijk omdat de echte Linux kenners zelf binnen de Linux omgeving van de NAS aan de slag gaan op een alternatieve manier.
  • De native bittorrent client is een aanfluiting, de Iomega Link app voor zowel de iPhone als de Android is een aanfluiting. (Op de iPhone schijnt hij iets stabieler te werken maar ook daar crasht de video optie van de mediastreamer de app).
  • Het is geen nieuw apparaat en als ik op de Iomega forums herhaaldelijke topics opnieuw naar boven zie komen waar praktisch weinig oplossingen vanuit Iomega zelf komen, dan verwacht ik ook weinig extra updates van Iomega, maar dat lijkt min of meer omdat EMC, de ontwikkelaar van de omgeving zelf nauwelijks actief lijkt met hun software.

Features Score: 3

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Iomega EZ Media & Backup Center 2TB?

Deel je ervaringen met andere tweakers in een productreview!

Microsoft Windows 10 Home NL Apple iPhone 6s Star Wars: Battlefront (2015) Samsung Galaxy S6 Edge Apple Watch Project CARS Nest Learning Thermostat Microsoft Windows 10 Pro NL

© 1998 - 2015 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True