Redactionele reviews

Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid

Met zijn grote en scherpe amoled-scherm, fraaie behuizing en snelle software lijkt de Nokia Lumia 900 voorbestemd voor het grote succes. Wat ons betreft had Nokia het toestel echter niet uit hoeven te brengen.

320  Score: 3  280.369 views 2 jul '12

Nokia 808 PureView: een 41-megapixelcamera

Nokia heeft naar eigen zeggen vijf jaar gewerkt aan de 808 PureView, een Symbian-toestel met een duizelingwekkende 41-megapixelcamera. Maar wat heb je eigenlijk aan zoveel megapixels op je cameratelefoon?

102    150.788 views 27 feb '12

Gebruikersreviews

Nokia Lumia 900 Zwart review door yogy

Ik heb deze telefoon een aantal weken getest voor het bedrijf waar ik werk. Over het hele debacle van een nieuwe telefoon te kopen van ongeveer 500 terwijl na een week de mededeling komt dat deze niet geupdate kan worden naar Windows Phone 8, zal ik het niet...

2  +1 Score: 2  1.315 views 14 jul '12

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100