Redactionele reviews

Vier goedkope ssd's op de pijnbank

In deze test kijken we naar vier goedkope ssd's met een opslagcapaciteit van 60GB of 64GB. De schijven zijn net groot genoeg voor een htpc of een eenvoudige laptop, en wij keken welke ssd de meeste indruk maakte.

130    234.964 views 23 mrt '12

Opslagnetwerken met zfs en Comstar

Wie een nas met gigabit-ethernet niet snel genoeg vindt, kan voor rappere oplossingen naar het bedrijfsleven kijken. Femme zocht uit of en hoe je je voordeel kan doen met een zfs-san met scsi-netwerk; zet je leesbril maar vast op.

110    174.516 views 16 mrt '12

Ssd-test: Samsung probeert het opnieuw

Samsung heeft nieuwe ssd's met indrukwekkende specificaties uitgebracht. De 830-serie is volledig in eigen huis ontwikkeld en geproduceerd, en Tweakers.net bekeek hoe snel en hoe goed deze disks zijn geworden.

85    289.359 views 24 nov '11

Gebruikersreviews

Voor de Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 64GB zijn er 19 beoordelingen gegeven door onze gebruikers die niet los getoond worden. Heb je dit product? Je kunt hier een beoordeling geven of review schrijven.

Beoordeling schrijven

Scorekaart

Redactie

Algemene beoordelingTweakers zegt: uitstekend!
PrestatiesScore: 5
PrijsScore: 4