Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
rokas 26 februari 2007

ASRock ALiveNF6G-DVI

Pluspunten

• Zeer, zeer energiezuinig in combinatie met een Athlon 64 3500+ in de ADD versie (let op: er zijn drie versies van deze processor de ADD gebruikt 35 W (maximaal) zijn andere broertjes 62 en 62 Watt. Zie balusc server.passief gekoelde chip(set).ongekende prestatie en features voor zo'n laag prijsje

Minpunten

• De BIOS die er in zat (bij mij) v.1.3 is echt waardeloos en moet je meteen updaten naar v1.8. Dan is dit bord goud waard.De chipset (feitelijk chip) heeft een erg klein koelblok -te klein naar mijn mening- en wordt daardoor erg heet. Voor de duurzaamheid ben ik op zoek naar een vervanger van het koelblok en moet hij ongeveer zo groot worden als het processor koelblok wat je krijgt bij de box versie van de AM2.De bijgeleverde cd met drivers is nutteloos onder Windows Vista. Het aantal beschikbare drivers die de cd toonde was: 0. Je moet dus zelf de drivers van het inet afhalen.

Durkmans 22 augustus 2008

ASRock ALiveNF6G-DVI

Pluspunten

• Goed overklokbaar. Stabiel. DVI graphics kaartje bijgevoegd. Goede graphics van de onboard chip. Kortom: goede prijs-kwaliteitverhouding.

Minpunten

• Slechts 2x IDE. Geen FireWire. Geluid kan beter. North bridge wordt nogal heet.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASRock ALiveNF6G-DVI?

Huawei Nexus 6P Apple iPad Pro WiFi FIFA 16 Samsung Galaxy S7 Fallout 4 Apple iPhone 6C Athom Homey LG G5

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True