Algemeen:
4 van 5 sterren
Verzending:
4 van 5 sterren
Klantenservice:
0 van 5 sterren
Algemeen
Redelijke site, prima prijzen.
Duurde even voordat de betaling was geverifieerd en was verzonden omdat de eigenaar ziek was.
Ik werd gecompenseerd door volgende keer gratis verzending, dus ik ben tevreden.
Gewoon goed verzonden via de TNT in een stevige envelop, geen belachelijk hoge verzendkosten.
KlantenserviceIk stuurde 17 november om 02.30 's ochtends een mailtje of mijn betaling wel goed was aangekomen en ik kreeg na 3 uur al een reactie!