Blinded by the price in sneltempo voor deze gekozen voor de bestelling van een Lumia 950.
Even snel door de tweakers shopreviews gebladerd en deze leken mij op het eerste zicht wel ok dus, bestelling geplaatst.
Wat volgde was een knap staalte onprofessionalisme.
Bestelling geplaatst op donderdag, dus theoretisch vrijdag in huis.
Er kwam geen track&trace nummer maar daar maakte ik niet direct zorgen om.. het was nochthans een voorbode..
Vrijdag zelf maar eens gemaild naar de klantendienst om te vragen of er alsnog een track&trace nummer kon meegedeeld worden voor mijn bestelling. Geen antwoord. Verder ook geen levering op vrijdag..
Ook zaterdag geen levering, noch track&trace, noch informatie van hun uit.
Maandag dan maar zelf nog eens om een track&trace gevraagd. Kreeg een email terug waarin stond: "U kan het toestel deze week nog verwachten." Thats it.
Toppunt van al: 's avonds krijg ik een email om te melden dat het bestelde toestel out of stock is, bla bla bla, tot 7 dagen wachten. WHAT?
Voor mij was het genoeg geweest, mail gestuurd met de vraag om mijn order te annuleren. Ik had ondertussen sowieso al genoeg van deze "winkel" nadat ik nog iets gedetailleerder door de reviews op tweakers gelezen had en daaruit bleek dat VOP meestal toestellen vanuit landen zoals Bulgarije, Romenië verpatst. Vandaar ook de lage prijs meestal. Op zich niks mis mee, allee, wees eerlijk en zet het dan op je website! Ik hoef geen buitenlands spult met opengesneden dozen en Bulgaarse manuals!
Terug naar mijn bestelling. Na een terugbetaling aangevraagd te hebben kreeg ik de volgende dag (dinsdag) de melding dat de terugbetaling gebeurd was en dat het MAX 3 dagen kon duren vooraleer het geld terug op mijn rekening stond.
Vrijdag nog steeds geen geld gezien. Zucht. Dan maar weer contact opgenomen met de klantendienst via email om te controleren of de terugbetaling effectief uitgevoerd was. Hierop kreeg ik een mail terug met de vraag om mijn rekeningnummer door te sturen om dit te controleren. Zucht.
Uiteindelijk pas maandag het geld opnieuw op mijn rekening gekregen.
En tot daar dan mijn eerste en enigste ervaring met deze schandalige webwinkel. Dit is voor mij een lesje geweest, de laagste prijs staat dikwijls ook gelijk met de laagste service. Heb nu gisteren om 23H besteld bij coolblue, €50 euro meer betaald, maar deze morgen lag hij al in het postkantoor in mijn stad. Hulde!
tldr: amateurisme ten top, never again
Beste,
Wat jammer dat uw bestelling op deze manier is afgehandeld.
Dit is zeker ook niet de service die wij willen aanbieden.
Het bedrag wordt direct terug gestort op uw rekening als u een terugbetaling wenst.
Het is wel zo dat het maximaal 3 werkdagen kan duren voordat het bedrag terug op uw rekening kan staan omwille de terugbetaling via een overschrijving werkt.
Wij willen u alsnog danken voor uw feedback !!
Mits u nog andere vragen hebt, kan u ons contacteren op info@voptelecom.be
Wij wensen u nog prettige feesten !
Mvg, VOP Telecom