De website ziet er netjes uit en het plaatsen van een bestelling is makkelijk. Ook de betaling verliep (in tegenstelling tot mijn vorige bestelling) goed dit keer. Het kan natuurlijk overal wel eens fout gaan (en daarom biedt ik iedereen ook graag een tweede kans). Dit keer ging het (bijna) vlekkeloos. (zie reactie bij klantenservice).
VerzendingWoensdagmiddag besteld en donderdagmorgen plofte de bestelling al op onze deurmat. Qua snelheid en bezorgen (in tegenstelling tot mijn vorige bestelling) dus helemaal TOP! Een dikke veer voor Mobielkoopjes en PostNL dit keer.
KlantenserviceOp het gebied van klantenservice zou mobielkoopjes nog winst kunnen behalen door de beloofde email van de status van de bestelling ook daadwerkelijk te sturen. De krijg je namelijk niet (ook niet in de spambox). Je kunt de status van de bestelling overigens wel zien als je inlogt op de website van Mobielkoopjes.nl.