Na twee bestellingen te hebben gedaan bij Mobielkoopjes kunnen we zeggen dat we behoorlijk tevreden zijn over het bedrijf.
VerzendingBij de eerste bestelling is zo'n beetje alles fout gegaan wat er fout kon gaan. Volgens Mobielkoopjes was mijn Ideal betaling nog niet ontvangen en hoewel de persoonlijke inlogpagina aangaf dat het was verzonden duurde het dagen voordat het pakket werd bezorgt. Bij de tweede bestelling ging het gelukkig anders. Woensdagmiddag besteld en donderdagmorgen in huis. Helemaal top dus!
KlantenserviceMijn eerste ervaring was dramatisch slecht.. maar doordat de bestelling toch nog werd geleverd kreeg ik toch wat meer vertrouwen. Dat vertrouwen hebben ze (bijna) helemaal waar gemaakt bij de tweede bestelling. De betaling verliep voorspoedig en ook de levering ging razendsnel. Alleen de beloofde "status informatie" per email is nog niet wat het moet zijn.