LG OLED evo C4 48" Bruin Review
LG OLED evo C4 48" Bruin
Een korte review over deze TV, want ik ga hem weer terugsturen. Ik wilde eigenlijk de C3 kopen, maar die was overal uitverkocht. Ik dacht een shop gevonden te hebben die hem had, maar daar bleek hij ook weg. Zij boden mij de C4 aan voor 1200 euro. Gebeld of deze ook last heeft van groenzweem: "Nee, niets van te zien". Ok, proberen dan maar. Setup ging eenvoudig, maar je ziet wel degelijk bij de geringste kijkhoek dat de kleuren veranderen en dat hoofden soms (situatie afhankelijk) groenig worden. Het effect is niet dramatisch, maar als ik dit soort bedragen voor een TV neerleg vind ik het niet acceptabel. Aangezien ik zeker weet dat mij dit gaat blijven storen, gaat deze terug. Beeld is overigens wel perfect als je er recht voor zit.
Pluspunten
Mooie helder beeld (mits) Goed geluid Bediening
Minpunten
Kijkhoeken / groenzweem A.I. onzin
Eindoordeel
Heb jij ook een LG OLED evo C4 48" Bruin?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/113315/cow.jpg?f=community)