Bekijk alle reviews

Edifier G2000 Zwart Review

10 januari 2021, laatste update op 10 januari 2021 Rapporteer
Product gekocht

Edifier G2000 Zwart

Prima product, zeker gezien de prijs, maar geen topper zoals de Edifier R1280DB. Ik heb ze weer retour gestuurd. Met name het gemis aan bas is de spelbreker wat mij betreft.

Pluspunten

  • Design
  • Bouwkwaliteit
  • Lekker compact

Minpunten

  • Mager/dun (niet rijk) geluidsbeeld
  • Weinig bas, geen warmte
  • Die gekleurde lampjes voegen weinig toe

Eindoordeel

3 van 5 sterren (Voldoende)

Heb jij ook een Edifier G2000 Zwart?

Deel je ervaringen en help andere tweakers!

Schrijf review