€ 17,99

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
The_wave 30 augustus 2017 Product gekocht

Razer Sphex V2

Enige tijd geleden kocht ik een Razer Deathadder Chroma muis omdat m'n oude vertrouwde Logitec MX518 stuk ging. Omdat men bureau van hout en vrij grof van textuur is besloot ik om m'n nieuwe Razer muis te sparen van snelle slijtage en een muismat aan te kopen.

Pluspunten

• Muismat schuift niet weg door kleeflaag
  • Verschillende maten
  • Dun

Minpunten

• Materiaal toplaag te grof
  • Voelt hakerig aan
  • Geluid tijdens het muizen
  • Kleeflaag verliest kracht na regelmatig losmaken

Kwaliteit Score: 3

n2muiNewbie 23 december 2020 Product gekocht

Razer Sphex V2

Zeer goed product, vooral voor deze prijs! Wel moet gezegd worden dat een harde muismat niet voor iedereen is. Persoonlijk vindt ik het fijn, ik kan dan snel aanpassingen maken tijdens het richten. Jammer dat de maximale grootte die verkocht wordt 35cm is.

Pluspunten

• Erg dun
  • Goede prijs-performance verhouding
  • Heel glad
  • Kleeft erg sterk aan, verschuift niet
  • Valt schoon te maken als er stof op kleefoppervlak komt

Minpunten

• Luid tijdens gebruik
  • Irritant labeltje rechtsonder
  • Maximale grootte 35cm
  • Kleef weert af als je de mat vaak van bureau trekt en weer plakt

-SambaL- 28 juli 2020 Product gekocht

Razer Sphex V2

Prima (harde) muismat voor deze prijs. Simpel, duurzaam, redelijk in formaat en ultra dun. De toplaag voelt ruw aan en geeft dus ook enige weerstand tijdens het muizen maar voelt tegelijkertijd toch snel genoeg aan. Een beetje een mix van beide werelden (control vs. speed).

Pluspunten

• Nog geen halve mm dik!
  • Zeer duurzaam
  • Betaalbare kwaliteit
  • Blijft op zijn plaats liggen door plakkerige coating aan onderkant
  • Harde pad bied naast snelheid ook enige controle en precisie.

Minpunten

• Slechts in kleine maat verkrijgbaar
  • Onder-coating trekt makkelijk stof en vuil aan en plakt hierdoor minder goed op ondergrond. Wel weer makkelijk schoon te maken onder de kraan.
  • Vuil onder mousepad geeft makkelijk oneffenheden door. Ondergrond goed schoonhouden.

Tom Vertommen 25 december 2019 Product gekocht

Razer Sphex V2

Muis werkt er goed op, het korrelige oppervlak geeft ook wat feedback die ik apprecieer, ze kleeft en blijft dus goed liggen op mijn houten bureau, ze is vlak. De prijs had wat lager gemogen en ik vrees dat bij herhaaldelijk losmaken en ergens anders kleven de kleeflaag zal verslijten.

Pluspunten

• muis werkt er goed op
  • fijne feedback
  • blijft liggen(kleeft)

Minpunten

• mocht goedkoper
  • kleeflaag vermoedlijk gevoelig aan slijtage

JorenVG 6 augustus 2019 Product gekocht

Razer Sphex V2

mooie muismat met een plakkende onderkant maar deze stopt al snel met plakken als er wat teveel stof op komt en dit krijg je er vrijwel niet af. ook klinkt het alsof de muis meer sleept dan schuift over de mat en is er een duidelijk hoorbaar geluid.

Pluspunten

• mooie kleuren
  • plakkende onderkant

Minpunten

• plakkende laag neemt te veel stof op en plakt dan niet meer goed
  • slepend/schuren geluid van de muis

mijnzeegamer 15 juni 2019 Product gekregen

Razer Sphex V2

Mooie muismat die niet al te dik is. Het schuiven van de muis voelt lekker maar maakt redelijk wat geluid. Voor mij geen groot probleem want je hoort het niet door een koptelefoon heen. Na het loshalen nam de muismat een deel van de verf op mijn bureau mee.

Pluspunten

• uiterlijk
  • dun

Minpunten

• Geluid
  • Schade aan bureau

Kwant02 27 oktober 2018 Product gekregen

Razer Sphex V2

Gekregen van een vriend omdat ik ben begonnen met gamen, fijn muismattje.

Pluspunten

• Mooi naar mijn mening
  • Kleeflaag

Minpunten

• Maakt geluid tijdens verplaatsen van muis
  • Kleeflaag gaat per x verplaatsen beetje minderen

Stijn1804Newbie 29 september 2018 Product gekocht

Razer Sphex V2

Vrij duur voor de kwaliteit die je krijgt. Kleeflaag werkt goed tot een paar keer losmaakt. Tijdens gebruik werkt het echter prima, maar na verloop van tijd schuurt het materiaal van je muis er vanaf. Dit blijft vervolgens op de mat zitten waardoor er ongewenste weerstand ontstaat tijdens het gamen.

Pluspunten

• Kleeflaag werkt goed.
  • Erg dun.

Minpunten

• Voor dezelfde prijs krijg je een stoffen muismat.
  • Materiaal onderkant muis blijft op muismat zitten.
  • Maakt vrij veel geluid.

basss37 25 juni 2018 Product gekocht

Razer Sphex V2

Een zeer dunne muismat (0.3 mm) met een klevende onderlaag. Tijdens gebruik maakt hij wat geluid maar als je een koptelefoon gebruikt merk je hier bijna niks van. Omdat hij zo dun is is het niet erg als ik mijn joystick er half op zet. plaklaag afspoelen met water kan_maar_is_op_eigen_risico.

Pluspunten

• Zolang je hem niet te vaak los maakt en schoon houd is de plaklaag prima.
  • weinig weerstand
  • goed formaat
  • na afspoelen met water deed de plaklaag het bij mij nog

Minpunten

• maakt geluid tijdens gebruik
  • onderkant moet schoon blijven
  • beetje duur voor een plastic muismat
  • niet heel goed voor de onderkant van je dure muis (makt beetje krasjes met hard gebruik)

Kwaliteit Score: 3
ZoMilan 26 mei 2018 Product gekocht

Razer Sphex V2

Deze muismat heeft een design voor gamers, maar ik zou de muismat eerder aanraden aan iemand die geen lagere DPI zou gebruiken en geen dikke muismat op zijn tafel wil, aangezien hij klein is, maar wel dun. Helaas maakt hij wel geluid (Op mijn tafel op z'n minst)

Pluspunten

• Dun
  • Goedkoop

Minpunten

• Klein
  • Geluid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Sphex V2?