Acer Aspire 7 A715-71G-70GD

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Acer Aspire 7 A715-71G-70GD. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
MikezoektNewbie 30 oktober 2020 Product gekocht

Acer Aspire 7 A715-71G-70GD

Erg fijn product. Niet optimaal voor het gebruik van high end games, maar voor spellen als CSGO op max 120fps kan het prima voor gebruikt worden. Verder voor alledaags gebruik werkt het spoel en snel. Voor editing adviseer ik het geheugen te upgraden van 8GB naar minimaal 16GB.

Pluspunten

• Snelle opstart
  • Gamen
  • Videobewerking
  • prijs
  • dual core
  • Drie USB poorten
  • Keyboard verlichting
  • Dolby audio systeem

Minpunten

• beperkte opslag
  • Niet geschikt voor High End games

Denniss72Newbie 22 oktober 2018 Product gekregen

Acer Aspire 7 A715-71G-70GD

Heel fijn product, heb er een extra hdd bijgezet. Daarvoor had ik een speciale “caddy” nodig, gelukkig kon ik deze makkelijk verkrijgen met de goede service van acer.

Pluspunten

• Stevig
  • Snel opstarten
  • Makkelijk opslag verhogen

Minpunten

• Vingerafdrukken

Hesselbleeker15 26 augustus 2017 Product gekocht

Acer Aspire 7 A715-71G-70GD

price in performance je kunt hier perfect op een goed spelletje op spelen zoals: Rust Simple settings 60 fps CSGO max 120 fps wot max 120 verder start de laptop snel op binnen 13 sec en handig is de touch unlock geen bloatware

Pluspunten

• videokaart
  • i7
  • PCIe ssd
  • gamen
  • videobewerking
  • gewicht
  • prijs

Minpunten

• beperking opslag
  • vingerafdrukken op bovenkant pc
  • updates die je nog moet doen dus minder opslag

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Acer Aspire 7 A715-71G-70GD?