€ 2.489,30
Specificaties 37,5" • 3840x1600 • 60Hz • AH-IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
kevin.riemens 6 januari 2020 Product gekocht

Dell UltraSharp U3818DW Zwart

Prima scherm. Ik was bang dat 38 inch te groot zou zijn (omdat ik de 34 inch variant deze via werk gewend was), maar niets is minder waar. Heldere kleuren, veel aansluitingen, en voeding + beeld via USB C! Ik wil niet meer zonder.

Pluspunten

• Voeding en beeld via USB C (Macbook)
  • Fijne kleuren
  • Robuust gebouwd
  • Service

Minpunten

• Heel veel plastic
  • Geen MacOS support/drivers!

Leftblank 26 juni 2021 Product gekocht

Dell UltraSharp U3818DW Zwart

Prettige monitor met top resolutie; net wat meer pixels verticaal dan de standaard 27" monitor heeft. De ingebouwde KVM laat je redelijk gemakkelijk wisselen tussen bijv pc en laptop op basis van video input. De refresh rate maakt het geen game-monster maar het volstaat.

Pluspunten

• Fijne resolutie: +/-DPI van een 27" 1440p monitor maar dan net meer ruimte
  • USB-c power delivery
  • Ingebouwde KVM
  • Goede kleurweergave

Minpunten

• Beperkte refresh rate (60Hz)

jestaaterop.nl 17 december 2020 Product gekocht

Dell UltraSharp U3818DW Zwart

Ja, hij is groot! Ik was bang erg te moeten wennen aan de curve, maar eerlijk gezegd heb ik er geen tel aan hoeven wennen. Handige KVM-switch om te wisselen tussen m'n desktop en werk-laptop (simpelweg met USB-C aangesloten).

Pluspunten

• hoge resolutie
  • bouwkwaliteit
  • KVM-switch
  • USB-C
  • Veel kabels meegeleverd
  • aansluitingen grotendeels uit het zicht

Minpunten

• geluidskwaliteit
  • wisselen van invoer duurt paar seconden
  • aansluitingen lastig benaderbaar

Wakoeki 17 december 2019 Product gekocht

Dell UltraSharp U3818DW Zwart

Geweldig scherm. Voornamelijk gebruikt voor office doeleinden.

Pluspunten

• Heel veel pixels
  • Goed leesbaar, goede kleurechtheid, geen backlight bleed
  • Niet vermoeiend om naar te kijken.
  • Stevige en goed verstelbare voet.

Minpunten

• Curved display is even wennen omdat horizontale lijnen krom lijken te lopen als je een plat scherm gewend bent. Maar na een weekje merk je het niet meer. Sterker nog, ik denk dat een plat display van deze afmetingen minder prettig zou werken.
  • Prijsverschil met een maatje kleiner scherm (bijv 34" 3440x1440) is flink.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dell UltraSharp U3818DW Zwart?