Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 2
sbbr 5 juni 2018 Product gekocht

Einhell GC-HH 9048 Telescoop

Handig voor moeilijk bereikbare plaatsen. Moet wel vaak een paar keer met de schaar heen en weer. Heeft moeite met dikkere takken. Mijn oude Bosch (AHS 48-24) knip veel beter. Mijn exemplaar ging snel kapot en werd vervangen (garantie). Werkt makkelijker zonder het telescopische tussenstuk. Je hebt dan meer controle.

Pluspunten

• Goed voor moeilijk bereikbare plekken

Minpunten

• Niet heel degelijk
  • Knip niet erg goed

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Einhell GC-HH 9048 Telescoop?