Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Cynosure 19 november 2019 Product gekocht

Sony MDR-XB950N1 (Zwart)

Ik was op zoek naar een noise cancelling koptelefoon omdat ik in een kantoortuin werk met veel geroezemoes, waar je op het einde van de dag helemaal tureluurs wordt. Koptelefoon gekocht bij MM voor 90,-. Geluid is zuiver, bas was wennen. Noise Cancelling goed. Bediening muziek mbv knopjes. Accuduur 22u.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Stevige bouw
  • Compact vouwbaar
  • 22uur accu
  • Interne versterking geluid mogelijk
  • Goede bluetooth
  • Veel knoppen voor bediening
  • Prima prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Bas duidelijk aanwezig

Barryharry2Newbie 8 mei 2019 Product gekocht

Sony MDR-XB950N1 (Zwart)

Super goede bass. Gewoon heel goed geluid. Alleen irritant als je tegen de wind in fietst of loopt heb je best wel wat last van de wind.

Pluspunten

• Bass
  • hoge kwaliteit
  • noice cancelling

Minpunten

• prijzig

WoodsmithNewbie 12 april 2019 Product gekocht

Sony MDR-XB950N1 (Zwart)

Veel koptelefoons zitten strak bij mij, maar deze zit lekker, zowel de oorkussens als de hoofdband. Geluid is goed, erg veel bass, maar deze kan je via een app omlaag (of omhoog) zetten. De noisecancelling is niet geweldig maar goed genoeg.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Noise cancelling
  • Veel bass
  • Stevig gebouwd

Minpunten

• Veel bass
  • Hang niet lekker om je nek

wertuipotje 28 mei 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB950N1 (Zwart)

Goed Geluid lekker veel bass, de noisecancelling is niet de beste maar zodra je een muziekje opzet merk je daar niks van. jammer dan de binnenkant kleiner is dan dat ie er van buiten uitziet, daardoor zitten m'n oren tegen het harde plastic als ik m niet precies goed opdoet

Pluspunten

• bass
  • Noise Cancelling
  • Geluid

Minpunten

• niet voor mensen met grote oren

rvh289 8 mei 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB950N1 (Zwart)

De geluidskwaliteit is echt niet goed. Veel te veel bass voor mij. Is alleen goed voor bass liefhebbers. De 1000xm2 is echt veellllllll beter...

Pluspunten

• interessante prijs voor anc
  • anc is redelijk
  • zit comfortabel

Minpunten

• geluidskwaliteit slecht

Dave057 29 april 2018 Product gekocht

Sony MDR-XB950N1 (Zwart)

Ik heb voor deze koptelefoon gekozen omdat ik opzoek was naar een koptelefoon die een goede bass heeft, stevig gebouwd is(geen goedkope plastic behuizing), en redelijk zuivere muziek kwaliteit. De Sony MDR-XB950N1 bied dit allemaal!

Pluspunten

• Verstelbare bass via de sony app
  • Lange accu duur
  • Noise canceling
  • Uitstekende materiaal keuze
  • goed geluid

Minpunten

• Hangt onhandig om je nek
  • Schuifschakelaar bediening muziek
  • Niet elke aux kabel past

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony MDR-XB950N1 (Zwart)?