Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
whoopNewbie 10 december 2017 Product gekocht

Samsung UE55MU6400 Zilver

deze samsung tv gekocht om zijn goede prijs en de tests die ik er over gelezen heb erg blij mee

Pluspunten

• super mooi beeld
  • goede prijs
  • mooi design

Minpunten

• beeld vanaf zijkant minder

I_am_akira 12 maart 2018 Product gekocht

Samsung UE55MU6400 Zilver

Fijne tv, ik zie dat kijkhoekprobleem totaal niet. Het is ietswat waziger als je er bijna naast staat. Maar verder van alle hoeken van de bank en stoelen ernaast prima te zien. Ik twijfelde eerst om de UM6120 te halen, maar dit model had meer kleuren en betere beeldverwerking.

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • Kijkhoeken geen probleem
  • Het "HDR" effect is best vel!
  • Plex werkt super er op!
  • Speelt x265 2160P bestanden af van usb

Minpunten

• Zappen wat traag
  • 55 inch is goed, maar 60 had ook gekund
  • Enkel alleen smart afstandsbediening, geen standaard samsung 2de

teunvoskampNewbie 8 januari 2018 Product gekocht

Samsung UE55MU6400 Zilver

Ben er erg blij mee goed product.Alleen bij TV reus €100 goedkoper (€779)Jan 2018

Pluspunten

• Prima beeld
  • Goede prijs

Minpunten

• Afstandsbeding wel erg klein geef mij de oude maar
  • Daardoor sommige functies verstopt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung UE55MU6400 Zilver?