Philips OneBlade Pro QP6520/30 - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
artificial_sun 4 april 2017

Philips OneBlade Pro QP6520/30

Goede styler en trimmer, minder scheerapparaat. Zeker als je normaal scheert met een mes. De batterij laad snel op en gaat lang mee, ik heb hem pas 1 keer opgeladen en al ruim een maand in gebruik

Pluspunten

• Snel opladen
  • Lange gebruikstijd
  • Stylen gaat makkelijk

Minpunten

• Scheren niet super glad

Choek 10 juni 2018 Product gekocht

Philips OneBlade Pro QP6520/30

Ik heb de oneblade pro nu een maand in bezit. Het scheert gladder en egaler dan andere elektrische scheerapparaten. Normaal gesproken heb ik na het scheren ook last van een rode uitslag in de nek, maar daar heb ik met de oneblade nog geen last van gehad.

Pluspunten

• laadt snel op
  • accuduur
  • Trimmer

Minpunten

• prijzig
  • vervangmesjes zijn duur

BViRuS 23 april 2017

Philips OneBlade Pro QP6520/30

Phillips Oneblade nu 9 keer gebruikt. De accu gaat lang mee, enkel opgeladen bij ontvangst en sindsdien werkt deze nog steeds! De enige rede om het apparaat niet aan te schaffen is als je enkel babybillen glad wilt scheren.

Pluspunten

• zeer lange accu duur
  • Veel mogelijkheden
  • simpel in gebruik
  • Snel te gebruiken

Minpunten

• niet bedoelt voor gladscheren

RoasteR87 15 april 2017

Philips OneBlade Pro QP6520/30

Prima apparaat, zeker als je je baard wilt trimmen, stijlen of bijwerken. De scheerkracht is ook zeker goed maar het resultaat is niet blote billen glad zoals bij een echt mesje.

Pluspunten

• Handzaam
  • Lange acculading
  • Precies
  • Veel mogelijkheden
  • Geen irritatie

Minpunten

• Niet blote billen glad
  • Lastig echt goed schoon te maken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips OneBlade Pro QP6520/30?