G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14D-16GTZR - Reviews

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
andriesh 15 september 2017 Product gekocht

G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14D-16GTZR

Wordt zonder probleem gelezen op mijn MSI X370 Krait Gaming/ Asus ROG Crosshair VI Hero . Met me nieuwe aanwinst van asus gaat het nog iets makkelijker, OC 3500mhz! Of het dat geld waard is? Ik denk van wel. mvg

Pluspunten

• stabiel
  • Oc
  • Snelheid (Cas14)

Minpunten

• de prijs

Stabiliteit Score: 5

BlueWaffle 10 mei 2018 Product gekocht

G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14D-16GTZR

Gebruik dit met X470 prime pro en Ryzen 2700X. Werkt stabiel (snelheid wel in bios aanpassen, zat standaard @2933). Kleuren veranderen mooi en Asus heeft software om dit af te stellen, software werkt ook met cpu leds dus ze werken samen. Erg robust en goede kleuren. Leds kunnen ook uit.

Pluspunten

• robust van bouw
  • leds, aanpasbaar in software
  • erg snel

Minpunten

• software voor leds is nog steeds in beta
  • nogal prijzig, vooral vanwege de leds
  • leds (als dat niet je ding is)

Timx2 24 oktober 2017 Product gekocht

G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14D-16GTZR

Zeer snel intern geheugen dat ook nog eens mooi uitziet en niet overdreven hoog is.

Pluspunten

• CL14-14-14-34 @ 3200mhz
  • Gigabyte Z370 Gaming 7 XMP stabiel

• Software

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een G.Skill Trident Z RGB F4-3200C14D-16GTZR?