Corsair Gaming Harpoon RGB

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Janwillem 17 juli 2019 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

Deze muis is zeer goed voor zijn prijs. Het is een budget muis voor de beginnede gamer, maar dit merk je zeker niet! Nadeel is dat hij klein is, dus als je grote handen hebt kan je beter even verder zoeken.

Pluspunten

• Goed voor gaming
  • Hoge DPI voor zijn prijs
  • Software is simpel en makkelijk te installeren
  • 2 zij knoppen

Minpunten

• Kan klein zijn voor mensen met een grote hand
  • Draad zit aan de linkerkant
  • Software kan overbodig zijn

MK_ 19 oktober 2018
De reviewer heeft het product gekregen in ruil voor het schrijven van deze review.MK_ schreef afgelopen jaar 4 reviews, waarvan 100% gesponsord.

Corsair Gaming Harpoon RGB

Geschikt is voor gamers met kleinere handen of een Claw-grip. De RGB implementatie ziet er netjes uit. De switches zijn degelijk, en de sensor is een all-round prima exemplaar zolang je rekening houdt met de maximale snelheid en de relatief hoge lift-off distance. Gezien het prijspunt echter een prima muis.

Pluspunten

• Degelijke switches
  • Prima all-round sensor
  • Gunstige prijs
  • Door het compacte formaat prima geschikt voor kleinere handen of een claw-grip

Minpunten

• Door het compacte formaat niet geschikt voor grotere handen of een palm-grip
  • Gewicht niet gecentreerd

Branko CollinNewbie 14 september 2019 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

Ligt lekker in de hand. Bodem is niet goed vlak, waardoor hij naar de RMB kantelt, die gelukkig licht indrukt. Ik heb hem voor zakelijk gebruik gekocht (nadat de zoveelste goedkope muis was stuk gegaan) - de DPI-instelling was een prettige verrassing en is bij nauwkeurig knip- en plakwerk behulpzaam.

Pluspunten

• Goed afgewerkt
  • Ligt goed in de hand
  • Ziet er robuust uit

Minpunten

• Ligt gammel op de ondergrond
  • Een verlicht logo had van mij niet gehoeven

Quinten-_- 15 augustus 2019 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

Goed voor beginners, na een tijdje gebruiken word hij al wel snel slechter maar werkt top.

Pluspunten

• RGB
  • scrollwiel
  • Software

Minpunten

• Kan goedkoop anvoelen maar ligt wel lekker in de hand

miekoo 14 augustus 2019 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

voelt stevig en de rgb is mooi

Pluspunten

• mooie rgb
  • de zij knopjes
  • prijs

Minpunten

• geen

Joris Dubbeldam 13 april 2019 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

Fijne muis, Hij had wel groter mogen zijn, maar voor mij gaat het wel want ik gebruik claw grip. voor palm is hij wel te klein. enige opmerking voor mij is dat aan de rechterkant een klein lipje zit die voor mij niet zo fijn aanvoelt.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Wel fijner in gebruik als de Corsair Sabre die ik heb teruggestuurt

Minpunten

• Corsair Icue Software
  • formaat
  • Geen stof draad maar plastic

AWagen 22 maart 2019 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

Prima muis voor de prijs. Voor mijn grote handen eigenlijk net te klein. ICUE software is goed maar heeft nog wat flaws. Mouse button 4&5 doen het hierdoor niet altijd in de browser.

Pluspunten

• RGB verlichting

Minpunten

• Klein

MASTER NO PRO 25 oktober 2018 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

zeer snel is alleen wat te kort aan de draad maar o zo prettig om te gebruiken inclusief de schoon maken in de lens opening zo als as van mijn sigaar of haren van mijn kat vinger door halen en klaar

Pluspunten

• weegt nix
  • plug en play
  • hoef mijn muis niet meer op te tillen
  • geen oog verblinde RGB!
  • de linker 2 knoppen zijn erg prettig om dat de meeste erg gevoelig zijn is deze dat niet
  • als ik weer eens een sigaar rook as is op mijn stoel beste daar van is 2 dingen geen gekloot met schoon maken en de rode lazer in je gezight want die zie ik niet

Minpunten

• de cue app is met meerdere rgb randware niet meer werkend
  • de linkere kant heeft en scherpe rand

Coluit 5 september 2018 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

Voor mijn handen een erg lekkere muis voor een zacht prijsje. Heb zelf niet zulke grote handen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • ergonomie

Minpunten

• niet groot

Snackvriendjes 29 mei 2018 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

Dit is een prima muisje voor maar 30 euro ik raad hem aan als je kleine handen hebt grote handen hebben bijna geen nut voor deze muis RGB is volledig te customizen via corsair utility engine.

Pluspunten

• Mooie rgb
  • Lekkere switches
  • Dpi switch
  • Goedkoop
  • 6000 DPI

Minpunten

• Klein
  • Grip voelt niet fijn aan

Larrs 30 oktober 2017 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

In vergelijking met de Logitech MX500 welke ik nog gebruik, is de Corsair wel anders. Het voelt minder fijn aan qua afwerking(naden zijn voelbaar) en ergonomie. Het is een kortere muis, maar wel bijna even hoog. Alleen het hoogste punt zit nu achteraan. Deze muis was niet mijn eerste keus.

Pluspunten

• Sensor

Minpunten

• Ergonomie
  • Duimknoppen
  • Mag van mij zwaarder zijn
  • Bouwkwaliteit

Niloc Namgreb 30 september 2017 Product gekocht

Corsair Gaming Harpoon RGB

Heb hem nu al een tijdje in bezit, muis zelf houd het heel goed vol, scrollwiel en linker- en rechtermuisknoppen voelt niet losser en het rubber aan de zijkant onder de extra knopjes is er niet afgewreven ookal gebruik ik hem elke dag.

Pluspunten

• Na lange tijd nog steeds weinig slijt aan de muis
  • Bouwmaterialen voelen niet goedkoop
  • Sensor is accuraat tot 4000 dpi
  • Corsair software werkt prima
  • Ware RGB verlichting die niet teveel opvalt

Minpunten

• Redelijk klein (heb zelf een claw grip dus maakt voor mij weinig uit)
  • Boven de 4000 dpi krijg je last van jitter

Snufje12345 19 mei 2017

Corsair Gaming Harpoon RGB

Een lichte budget muis van Corsair waar je veel grip op hebt. De muis is best wel klein dus eigenlijk alleen geschikt voor kleinere handen.

Pluspunten

• Veel grip
  • Licht (slechts 85 gram)
  • RGB
  • Knoppen goed geplaatst
  • Optische sensor
  • Verlichting ziet er mooi uit en kan lekker fel
  • Goedkoop

Minpunten

• Erg klein (voor palm grip ten minste)
  • Voelt erg goedkoop aan
  • CUE neemt extreem veel cpu in beslag als het open staat

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Corsair Gaming Harpoon RGB?