€ 899,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Adjepetat 6 februari 2022 Product gekocht

Yamaha MusicCast YSP-2700 Zwart

Het geluidis scherp, middentonen lijken minder, bassen overdreven. Instelmogelijkheden minimaal. Oorzaken zijn slechte uitzendkwaliteit?? of het feit dat ik het volume laag zet??. Een compensatiemogelijkheid als loudness ontbreekt. Regelmatig vindn MusicCast de soundbar niet. En dan, enige tijd later, wordt de soundbar wel gevonden. Doe ik wat verkeerd? Laat horen!

Pluspunten

• fraai
  • grote keuze muziek met MusiCast

Minpunten

• verbinding met netwerk faalt soms
  • geluidkwaliteit bij mij is matig

stx 2 september 2021 Product gekocht

Yamaha MusicCast YSP-2700 Zwart

Na het redesignen van de woonkamer (nieuwe bank, tv meubel etc..) wilde ik absoluut geen 5.1 set meer waarbij ik overal speakers had ophangen. Na lang onderzoek en beluisteren van verschillende soundbars ben ik uitgekomen bij deze Yamaha YSP-2700. En deze stelt na een aantal weken nog steeds niet teleur!

Pluspunten

• HDMI ARC werkt vlekkeloos
  • Veel ondersteuning via Musiccast van verschillende streamingplatforms
  • Bijzonder mooi geluid in stereo en surround (na kalibreren)
  • Spotify direct te streamen vanuit App
  • FLAC via Tidal en andere platforms die het aanbieden werkt top

Minpunten

• Wifi antenne in het zicht (ik gebruik 'm zelf bekabeld)
  • Sommige apps via Musiccast werken omslachtig
  • Surround / Beam technologie werkt door weerkaatsingen enkel in ruimtes waarbij dit ook kan. Grote open ruimtes verwacht ik dat dit niet goed werkt.

Haaglander 2 januari 2019 Product gekocht

Yamaha MusicCast YSP-2700 Zwart

Geweldige audio, zowel voor film als muziek. Makkelijk aan te sluiten op TV m.b.v. hdmi-arc.

Pluspunten

• Uitstekende audiokwaliteit
  • Veel streaming mogelijkheden
  • Ondersteuning voor high-rez audioformaten als FLAC
  • Is prijs meer dan waard

Minpunten

• Geen

Mgear 4 februari 2017

Yamaha MusicCast YSP-2700 Zwart

Zeer degelijk en robuust geluid

Pluspunten

• Installatie straight forward
  • 4k en hdr troughput
  • Spotify

Minpunten

• Je moet wel in het soundfield zitten voor goed geluid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Yamaha MusicCast YSP-2700 Zwart?