Denon HEOS 3 HS2 Zwart

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi (netvoeding) - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:

Denon HEOS 3 HS2 Zwart

Nadat ik pas geleden een nieuwe versterker aan diende te schaffen kwam ik de Denon x6400h tegen. Na het Googlen wat Heos nou zo inhield, werd ik erg nieuwsgierig naar de kwaliteit van deze draadloze speakers. In deze review ga ik dieper in op de aspecten van Heos!

Pluspunten

• Zeer helder geluid voor een relatief kleine speaker
  • Hoop bass in de kleine speaker
  • De HEOS 3 is gemakkelijk via de software in te stellen
  • Erg gemakkelijk in gebruik
  • Meerdere audiobronnen!

Minpunten

• Aan de prijzige kant

Rj1985 13 juni 2018 Product gekocht

Denon HEOS 3 HS2 Zwart

Prima speaker,ziet er goed uit, fantastisch geluid en Heos app werkt erg goed. Zeker waar voor je geld!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Prima prijs/kwaliteitverhouding

Minpunten

• Geen

Brieteliedje 29 januari 2018 Product gekocht

Denon HEOS 3 HS2 Zwart

Dit is een prima product! Ik heb een set gekocht om te gebruiken in stereo opstelling. Er komt een fantastisch geluid uit al is de bas soms wat erg aanwezig maar die is bij te stellen via de Heos app.

Pluspunten

• Denon
  • Draadloos
  • Hoge kwaliteit voor zo'n kleine speaker
  • WiFi & Bluetooth
  • Kwalitatief goed merk

Minpunten

• nog niet ontdekt

Hightechsoul 1 april 2017

Denon HEOS 3 HS2 Wit

Mijn 5e heos speaker, deze gebruik in mono stand horizontaal.

Pluspunten

• Studio kwaliteits geluid uit een klein pakketje
  • Horizontaal of verticaal
  • Denon

Minpunten

• Voeding extern

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Denon HEOS 3 HS2 Zwart?