Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Joop_Klepzeiker 9 november 2017 Product gekocht

Sony BDP-S6700

Kleine eenvoudige DVD/Blu-ray speler die voor mijn gebruik meer dan voldoende mogelijkheden biedt. Ontbreken van scherm is voor mij geen probleem omdat alles via een OSD zichtbaar is. Er zit enkel een klein groen LEDje op die aangeeft of de speler aan/uit is.

Pluspunten

• Veel afspeelmogelijkheden
  • Diverse Apps (al zal ik ze niet veel gebruiken omdat ik ook een Chromecast & Kodi heb)
  • Klein/compact

Minpunten

• Schijflade achter een klep, vraag me af hoe stevig dit is
  • Prijs wat aan de hoge kant voor mijn toepassing

Geluidskwaliteit Score: 5

linksquest 17 februari 2019 Product gekocht

Sony BDP-S6700

Ik zocht een manier om makkelijk YouTube en Netflix op mijn tv te kunnen kijken, maar wilde ook graag een fatsoenlijke Blu-Ray speler met Dolby Surround functie. Deze Sony doet alles wat het beloofd. Netflix app blijft soms wat hangen en bij opstarten moet je even wat geduld hebben.

Pluspunten

• Veel functies
  • Goede prijs kwaliteit
  • Mooi klein design
  • Netflix knop op de afstandbediening

Minpunten

• Opstarten duurt even
  • Netflix blijft soms hangen.

Geluidskwaliteit Score: 5

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony BDP-S6700?