€ 693,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
FWvBNewbie 30 december 2020 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Mijn derde camcorder, weer een Sony, gekocht bij Kamera Express. De camera heeft veel mogelijkheden. De beeldstabilisatie is superieur. Haarscherpe beelden. Het enige dat ik mis in vergelijking met het vorige model (8 jaar gebruikt) is geotagging via ingebouwde GPS. Zeer tevreden met dit product.

Pluspunten

• Beeldstabilisatie
  • Uitstekende beeldkwaliteit
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Geen ingebouwde GPS

joris13Newbie 25 augustus 2020 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Makkelijk te hanteren camera, goede sensor voor thuisgebruik, goed beeld, tevreden over prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Zoom
  • Stabilisatie
  • 4K

Minpunten

• Batterij beperkt in capaciteit, maar netstroom mogelijk

Van de Vel DirkNewbie 16 december 2019 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

In vind dit een prima toestel. De behuizing kon wat steviger.

Pluspunten

• Hoge beeldkwaliteit
  • Prima bediening
  • Perfecte stabiliteit

Minpunten

• Behuizing
  • Gebrek aan ledlamp
  • Geen draagriem

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Features Score: 4
Opnamekwaliteit Score: 5
Beeldweergave Score: 4
harrieterhorstNewbie 15 september 2019 Product gekocht

Mooie kamera net gekocht bij Kamera Express

Pluspunten

• schokbestendigheid
  • accuduur
  • bediening met smartphone

Minpunten

• nog niet gevonden

DJ YvesNewbie 9 juli 2019 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Pas aangekocht dus nog geen relevante ervaring mee. Camera is stuk groter dan mijn vorige camcorders, maar allicht is dit nodig om de technologie te behuizen. Vind wel dat de built quality minder sterk/stevig/robuust is dan de vorige Sony camcorders - doet wat plastic-achtig aan ipv de vroegere stevige(re) behuizing.

Pluspunten

• Touchscreen werkt prima

Minpunten

• Beetje (te) groot uitgevallen
  • Minder robuust gebouwd tov vroegere Sony modellen

RonnyTaghonNewbie 25 juni 2019 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

toestel ligt goed in de hand, goede beeld stabilisatie top toestel.

Pluspunten

• Stabilistie
  • beeldkwaliteit
  • zebra functie

Minpunten

• zoemknop

HD4media 14 oktober 2018 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Heerlijke camera. Ruis in donker viel iets tegen. De buitenring zelf benoemen voor actie is ideaal. Ideaal is de zebrafunctie die ook nog eens instelbaar is, top! Gelijktijdig opnemen in 4K en "HD" was minder dan verwacht. "HD" met 720p en slechts 3Mb/s bitrate. Het is een topper!

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • bediening via ring op objectief
  • zebra functie
  • objectief

Minpunten

• extra hd opnamen

R777 12 september 2018 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Dit is mijn derde camcorder van Sony. Het gewicht is hetzelfde, maar een beetje groter. De camera heeft een grotere lens van betere kwaliteit, meer zoom 20x. De BOSS-beeldstabilisatie is hetzelfde als mijn vorige camcorder (13x). Voor foto's bij weinig licht geldt nog steeds dezelfde minimale shutter speed 0.6 sec.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • BOSS-beeldstabilisatie
  • optical viewfinder
  • 20x zoom

Minpunten

• minimale shutter speed 0.6 sec

wallydewalvisNewbie 24 juli 2018 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Na gedoe met dv-bandjes die in kwaliteit achteruit gingen heb ik een nieuwe camera gekocht. Maar mocht ook wel na 15 jaar. Moet nog goed testen en ook kijken wat er qua bewerking allemaal mogelijk is, maar het ziet er goed uit

Pluspunten

• stabiel beeld
  • mooie beeld

Minpunten

• wat zwaarder dan oude modellen

j.goemaatNewbie 5 juli 2018 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Duidelijke gebruiksaanwijzing .Verschillende collega's van de regionale omroep waar ik cameraman ben gebruikte deze camera al en zijn daar goed tevreden mee .Het voordeel voor mij is dat ik van mijn oude Sony camera de batterij en de lader ook kan gebruiken

Pluspunten

• robuuste uitvoering
  • hand bediening werkt heel makkelijk
  • duidelijk l.c.d. scherm

Minpunten

• Groter dan standaard camera

Ingrid Van BormNewbie 29 juni 2018 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Ik had een oudere Sony-camera maar de cassetjes waren niet meer te krijgen. Daarom besloot ik dat het tijd was voor een nieuw toestel. De overstap is verbluffend. Zeer licht apparaat en een fantastische beeldkwaliteit. Heel wat mogelijkheden. Ik ben supertevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Licht
  • Compact
  • Fantastische beeldkwaliteit
  • Kantelbaar touchscreen

Minpunten

• Geen

Ali2570Newbie 14 januari 2018 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Na 8 jaar was ik weer toe aan een nieuwe camcorder. Wat een schitterend beeld. Bij een donkere dag kwam de kerstsfeer in de stad goed tot uitdrukking.De groothoeklens is ideaal voor het filmen in een stad. Verrassend goed is de beeld stabilisatie.Tot nu toe zeer tevreden over deze camera

Pluspunten

• beeld stabilisatie
  • groothoek

Minpunten

• omvang

Anoniem: 947667Newbie 19 juli 2017 Product gekocht

Sony FDR-AX53 Zwart

Na eerdere (positieve) ervaringen met sony-camcorders, de FDR AX53 aangeschaft. Leren werken/filmen met dit toestel gaat dan net iets sneller.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • aparte zoeker (je hoeft lcd scherm niet open te klappen om te filmen
  • beeldstabiliteit

Minpunten

• net iets te groot
  • geen intern geheugen (is soms handig)
  • prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony FDR-AX53 Zwart?